وبلاگ بچه های باحال ابوالخازن

وبلاگ بچه های باحال ابوالخازن

معرفی روستای ابوالخازن همراه با مطالب جالب و خواندني

انسانها

انسانها

ما همیشه عاشق این آدم‌ها هستیم. هزار حرف داریم برایشان. اما وقتی در برابرشان قرار می‌گیریم قفل بر زبانمان می‌زنند. اختیار از ما سلب می‌شود. سکوت می‌کنیم و ...

دسته اول
آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم نیستند
عمده آدم‌ها. حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آن‌هاست که قابل فهم می‌شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند.


دسته دوم
آنانی که وقتی هستند نیستند، وقتی که نیستند هم نیستند
مردگانی متحرک در جهان. خود فروختگانی که هویت شان را به ازای چیزی فانی واگذاشته‌اند. بی‌شخصیت‌اند و بی‌اعتبار. هرگز به چشم نمی‌آیند. مرده و زنده‌شان یکی است.


دسته سوم
آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم هستند
آدم‌های معتبر و با شخصیت. کسانی که در بودنشان سرشار از حضورند و در نبودنشان هم تاثیرشان را می‌گذارند. کسانی که همواره به خاطر ما می‌مانند. دوستشان داریم و برایشان ارزش و احترام قائلیم.


دسته چهارم
آنانی که وقتی هستند نیستند، وقتی که نیستند هم هستند
شگفت‌انگیزترین آدم‌ها. در زمان بودشان چنان قدرتمند و با شکوه‌اند که ما نمی‌توانیم حضورشان را دریابیم، اما وقتی که از پیش ما می‌روند نرم نرم آهسته آهسته درک می‌کنیم. باز می‌شناسیم. می‌فهمیم که آنان چه بودند. چه می‌گفتند و چه می‌خواستند. ما همیشه عاشق این آدم‌ها هستیم. هزار حرف داریم برایشان. اما وقتی در برابرشان قرار می‌گیریم قفل بر زبانمان می‌زنند. اختیار از ما سلب می‌شود. سکوت می‌کنیم و غرقه در حضور آنان مست می‌شویم و درست در زمانی که می‌روند یادمان می‌آید که چه حرف‌ها داشتیم و نگفتیم. شاید تعداد این‌ها در زندگی هر کدام از ما به تعداد انگشتان دست هم نرسد.



نظرات شما عزیزان:

نويسنده
ساعت15:57---30 آذر 1391
ممنون كه به روز شديد البته بعداز يك ماه...منظور از فردوسي خواني همون شاهنامه خوانيه ديگه............

حمید علیزاده
ساعت16:43---29 آذر 1391
آنگاه که تولد دختری بیگناه مایه نگ عربها بود.آنگاه که زندگی برای دخترکان ساعتی به طول نمی انجامید. نیا کان ما بلندترین شب سال یلدا شب تولد مینو .الهه زن.میترا.الهه خورشید را شب زنده داری میکردندبرای گرامیداشت مقام مقدس زن این شب وهمه ی شبهای پر ستاره ایرانی پیشاپیش پیشکش شما آرزو دارم در پس یلدای زندگیت زایش خورشید را

...............
ساعت9:29---29 آبان 1391
عطري كه از حوالي پرچم رسيده است/مارابه سمت مجلس آقا كشيده است/ازصحن هر حسينيه تاصحن كربلا/صد كوچه باز كنيد محرم رسيده است....ماه اشكهاي بي اختيار،ماه غمبار اسيران،ماه فريادهاي خونين،وماه طنين،مؤيدصحراي عشق برشما عاشورائيان تسليت باد

Hashem
ساعت13:53---28 آبان 1391
mer30 az matne jalebet,ya sha30n abolkhazen,

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

موضوعات

درباره وبلاگ


به وبلاگ روستای ابوالخازن خوش آمدید. اهداف سایت روستا : 1.معرفی روستا در دنیای اینترنت 2.ایجاد همدلی و همبستگی در بین تمام وابستگان به روستا در تمام نقاط ایران و جهان. 3.ایجاد محیطی برای با خبر شدن از وقایع و پیشرفت های فردی و منطقه ای. 4.بالا بردن سطح آگاهی عمومی مردم روستا. 5.بررسی نیاز ها و ارائه راهكار ها یی جهت پیشرفت فرهنگی ، آموزشی ، اجتماعی ،اقتصادی، رفاهی و عمرانی. 6.حضور پر شور جوانان به عنوان عامل اصلی در این فرایند. این سایت متعلق به همه شما عزیزان است.امیدوارم با یاری هم به این اهداف برسیم.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 104
تعداد آنلاین : 1



آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر

کد متحرک کردن عنوان وب